در ﻓﻀﺎي رﻗﺎﺑﺘﯽ ﺗﺠﺎرت اﻣﺮوزي، ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﺑﺎزﺧﻮردﻫﺎي درﯾﺎﻓﺘﯽ از ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ﺑﻪ ﻋﺎﻣﻠﯽ ﭘﺎﯾﺪار در ﺟﻬﺖ اﯾﺠﺎد ارزش اﻓﺰوده از ﺳﻮي ﺳﺎزﻣﺎن ﻫﺎ و ﺑﻨﮕﺎه ﻫﺎ ﺗﺒﺪﯾﻞ ﺷﺪه اﺳﺖ. ﺳﺎزﻣﺎن ﻫﺎ درﯾﺎﻓﺘﻪ اﻧﺪ ﮐﻪ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن رﺿﺎﯾﺘﻤﻨﺪ ﻧﻪ ﺗﻨﻬﺎ ﺧﻮد ﺑﻪ ﺗﮑﺮار ﻓﺮاﯾﻨﺪ ﺧﺮﯾﺪ ﻣﺒﺎدرت ﻣﯽ ورزﻧﺪ ﺑﻠﮑﻪ ﺑﺎزوي ﺗﺒﻠﯿﻐﺎﺗﯽ ﺳﺎزﻣﺎن ﻣﯽ ﮔﺮدﻧﺪ. از اﯾﻦ رو، ﺗﺤﻠﯿﻞ ﺻﺤﯿﺢ اﯾﻦ ﺑﺎزﺧﻮردﻫﺎ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺗﮑﯿﻪ ﺑﺮ اﺑﺰارﻫﺎي ﻓﻨﺎوري اﻃﻼﻋﺎت اﻣﮑﺎن ﭘﺬﯾﺮ ﮔﺸﺘﻪ اﺳﺖ ﻋﻨﺼﺮي ﮐﻠﯿﺪي در ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ ﺳﺎزﻣﺎن ﻫﺎي ﺗﺠﺎري اﺳﺖ. اﻓﺮاد ﻧﻈﺮات ﺧﻮد را در ﻣﻮرد ﮐﺎﻻﻫﺎي ﺧﺮﯾﺪاري ﺷﺪه ﻋﻤﻮﻣﺎ در وب ﺳﺎﯾﺖ ﺳﺎزﻣﺎن و ﯾﺎ در ﺷﺒﮑﻪ ﻫ .
دانلود فایل های کمیاب ﺳﺎزﻣﺎن منبع
درباره این سایت