نظر کاوی در بازاریابی

در ﻓﻀﺎي رﻗﺎﺑﺘﯽ ﺗﺠﺎرت اﻣﺮوزي، ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﺑﺎزﺧﻮردﻫﺎي درﯾﺎﻓﺘﯽ از ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ﺑﻪ ﻋﺎﻣﻠﯽ ﭘﺎﯾﺪار در ﺟﻬﺖ اﯾﺠﺎد ارزش اﻓﺰوده از ﺳﻮي ﺳﺎزﻣﺎن ﻫﺎ و ﺑﻨﮕﺎه ﻫﺎ ﺗﺒﺪﯾﻞ ﺷﺪه اﺳﺖ. ﺳﺎزﻣﺎن ﻫﺎ درﯾﺎﻓﺘﻪ اﻧﺪ ﮐﻪ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن رﺿﺎﯾﺘﻤﻨﺪ ﻧﻪ ﺗﻨﻬﺎ ﺧﻮد ﺑﻪ ﺗﮑﺮار ﻓﺮاﯾﻨﺪ ﺧﺮﯾﺪ ﻣﺒﺎدرت ﻣﯽ ورزﻧﺪ ﺑﻠﮑﻪ ﺑﺎزوي ﺗﺒﻠﯿﻐﺎﺗﯽ ﺳﺎزﻣﺎن ﻣﯽ ﮔﺮدﻧﺪ. از اﯾﻦ رو، ﺗﺤﻠﯿﻞ ﺻﺤﯿﺢ اﯾﻦ ﺑﺎزﺧﻮردﻫﺎ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺗﮑﯿﻪ ﺑﺮ اﺑﺰارﻫﺎي ﻓﻨﺎوري اﻃﻼﻋﺎت اﻣﮑﺎن ﭘﺬﯾﺮ ﮔﺸﺘﻪ اﺳﺖ ﻋﻨﺼﺮي ﮐﻠﯿﺪي در ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ ﺳﺎزﻣﺎن ﻫﺎي ﺗﺠﺎري اﺳﺖ. اﻓﺮاد ﻧﻈﺮات ﺧﻮد را در ﻣﻮرد ﮐﺎﻻﻫﺎي ﺧﺮﯾﺪاري ﺷﺪه ﻋﻤﻮﻣﺎ در وب ﺳﺎﯾﺖ ﺳﺎزﻣﺎن و ﯾﺎ در ﺷﺒﮑﻪ ﻫ .

دریافت فایل


دانلود فایل های کمیاب ﺳﺎزﻣﺎن منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مجله دلتا فروشگاه یوشیمیتزو مجله زيبا بهترين سايت براي فارسي زبان ها فروش وتعمیرات انواع فلزیاب طلایاب وگنج یاب 09196838262 خط نمایشگاه ـ فیرلاین شب دهم کفش کردی کلاش باشگاه کوهنوردی فراز نیشابور